Kundeservice

Kontaktoplysninger

Indehaver af denne side er: Stromma Danmark A/S Amager Strandvej 16 DK-2300 København S CVR-nr.: 26915910

Eventuelle klager

Klager skal meddeles under turen eller straks efter dennes afslutning. Klager modtages på: E-mail: info@stromma.dk

Officiel turoperatør er: Busture: Stromma Danmark A/S, Amager Strandvej 16, DK-2300 København S – CVR-nr. 26915910.
Bådture: Canal Tours A/S, Trangravsvej 13, DK-1436 København K – CVR-nr. 10319641

Bestilling

Vi godtager forhåndsbestillinger online frem til en time før turafgang. Uspecificerede, forudbetalte billetter med et åbent afgangstidspunkt er gyldige, såfremt tidspunktet og kapaciteten tillader dette. Billetten skal indløses ved relevant billetteringsstander. Undtaget her fra er specialture som f.eks. Dinner Cruise m.fl.

Hvornår bliver gæstens bestilling bindende?

Bestillingen er bindende for såvel Stromma Danmark A/S som gæsten, så snart Stromma Danmark A/S har bekræftet bestillingen og gæsten - inden for aftalt tid – har betalt for sin bestilling.

Bekræftelse

Str0mma Danmark A/S bekræfter bestillinger over e-mail til den e-mailadresse, som er blevet oplyst.

Hvornår skal gæsten betale?

Online køb betales med kreditkort ved bestilling. Andre bestillinger betales ud fra de kriterier fastsat i bekræftelsen.

Rabatter

• Et barn mellem 0 og 5 år rejser gratis i følgeskab med en betalende voksen
• Børn mellem 6-15 år betaler halv pris
• En gruppe på 10 personer eller derover modtager 10% grupperabat på vores Canal Tours produkter (gælder ikke temature og specialture, som f.eks. Jazz Cruise, Operettebåden, Blues Cruise og Dinner Cruise). Grupperabat kan udelukkende opnås ved bestilling via vores Customer Service-afdeling på info@stromma.dk eller 32 96 30 00.

Hvad sker der, hvis gæsten ikke betaler til tiden?

Stromma Danmark A/S udsender ikke påmindelser om ubetalte bestillinger. Bestillingen vil blive annulleret, såfremt betaling ikke foreligger hos Stromma Danmark A/S på den i bekræftelsen indikerede forfaldsdato. Hvis gæsten ikke betaler i tide, vil dette blive anset som en de facto-annullering af bestillingen, hvorfor reglerne for annullering vil træde i kraft.

Hvad sker der, hvis gæsten ønsker at annullere/ombestille?

Gæsten kan annullere sin bestilling ved skriftligt henvendelse til Stromma Danmark A/S eller til salgsstedet, som har modtaget bestillingen. Gæsten kan ikke, i forbindelse med bestillinger af kombinationsarrangementer solgt af Stromma Danmark A/S til en forud fastsat pris (pakkeaftale), annullere enkeltdele i arrangementet.

Stromma Danmark A/S vil indeholde 100% af bestillingsværdien, såfremt et bestilt produkt annulleres mindre end 24 timer før afgangstidspunktet. Det fulde beløb refunderes, hvis bestillingen annulleres senest 24 timer før afgangstidspunktet.

Undtaget herfra er Dinner Cruise, som kan afbestilles frem til dagen før kl. 10:00. Køb af Jazz Cruise, Blues Cruise og Operette er bindende, og det er derfor ikke muligt at få refunderet disse billetter.

Hvad sker der i forbindelse med et stridsspørgsmål?

Gæsten bør kontakte Stromma Danmark A/S i tilfælde af klager. Såfremt gæsten og Stromma Danmark A/S ikke kan komme til enighed i forbindelse med en drøftelse af sagen, kan sagen anlægges hos Forbrugerklagenævnet eller den ansvarlige danske domstolsmyndighed.

Krig, naturkatastrofer, strejker etc.

Begge parter har ret til at ophæve aftalen, såfremt arrangementet ikke kan efterleves grundet krig, naturkatastrofer, industrielle uenigheder, omfattende afbrydelser af vand- eller elforsyning, brand eller andre lignende, omfattende omstændigheder, som ingen af parterne har kunnet forudse eller har haft indflydelse på.

Den danske persondatalov

Gæsten accepterer ved sin betaling, at Stromma Danmark A/S må opbevare dennes personlige oplysninger. Formålet hermed er at muliggøre en almen kundeadministration, at sikre, at Stromma Danmark A/S har adgang til pålidelig persondokumentation, såfremt der skulle ske en ulykke, samt at kunne administrere og koordinere eventuelle tab og skader. Disse oplysninger kan også anvendes til information af gæsten omkring forsikringsvilkår og betalingsydelser samt rejserelaterede tilbud. Gæsten vil også kunne blive kontaktet med henblik på markedsundersøgelser.